SerdarT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buda yeni moda galiba, benim yan komşuyada ev sahibi aynısını yapmış.
Çıksalar nasılsa bu fiyata bulamıcaklar özgüveni var ev sahiplerinde.