Madnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba amazon.de uzerinden xbox series s almayi dusunuyorum 9bin civarina geliyor. Ordan siparis versen sikinti yasarmiyim?
Direkt Türkiye adresinizle alacaksanız gümrük vergisini alıyor ve sizin yerinize ödüyor amazon