Gizemli040 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun Şu Bilir Kisi Raporunda Sucsuz Bulundum Ona Ragmen Avukat Masrafi Bana Yıkıldı Hadi Eyvallah Dedim Kamu Dava Acmis Gormus Ne Evrak Ne Birsey Yok Ortada 5 Ay Ceza Vermis Cikmis 5 Ayın Yatari Yok Ama Savciliga Cagiriyorlar Garip
Senin o konuda asliye ceza dediğin zaten kamu davası oluyor. İkincisi yatarı olmasa bile çağıracak elbette, bu da normal. Yatarı olmaması senin hükümlü olmadığın anlamına gelmiyor. Cezaevine teslim ol diye evrak verirler, sabah gidersin akşam çıkarsın evrağın yetişirse.