Yeni yargı paketi gibi bir şey vardı onunla 1 ay ceza dahi alınsa yatılacak gibi bir durum getirilecekti. Bunu bir avukat arkadaştan duymuştum ama geldi mi gelmedi mi bilgim yok o yüzden mutlaka bir avukata danışın derim.