DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumu kendim silebilirim. Bunun için moda ihtiyacım yok. Kaldı ki moderatör bir insan, hata yapabilir. Kuralları ezbere bilmek zorunlulukları yok diye biliyorum.
modların kuralları bilmesine bile gerek yok. hoşuna gitmeyeni otomatikman silebilirler