Yengem de epilepsi hastası. Verilen ilaçlar yüksek dozdan düşük doza doğru verilmeliymiş. 20 sene sonra öğrendik. Her gittiğimiz doktor mg yükseltiyordu. Bir profesör tam tersi olması gerektiğini söyledi.
Köpekler de durum nasıl bilemiyorum.
Geçmiş olsun.