Teşekkür ederim hocam 0.5 modu nedir nasıl yapılıyor ? Acemiyim biraz
intercom değil ama bluetooth'lu yaka mikrofonu aldım onu kullanıcam değerli yorumlarınızla inşallah güzel videolar çıkarırım
telefon ile çekiyorsanız arka kameradayken görüntüyü eliniz ile uzaklaştırın telefonda özellik varsa
geniş açıya alıcaktır buda daha geniş görüntü alıcaktır. ancak telefon düşük model ise görüntü bozuklugu olabilir ama bu tarz yakın çekmekten iyidir bence
yaka mikrofonu giderken rüzgar alabilir bilmiyorum nasıl kalitede olduklarını ama en iyisi intercom olabilir. mikrofon rüzgar yapmazsa devam edin yaparsa intercom bakın bence.
inşallah çıkartırsınız başlamışsınız biz tam destek oluruz size