ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam yorum like attım. başarılar şimdiden ancak telefon ile çekiyorsunuz sanırım eğer öyleyse 0.5 moduna alıp çekin bence motorda gözüksün ve intercom ile sesinizi kaydedin konuşun videolarda daha iyi olucaktır.
güzel anları yada merak uyandırıcak anları videonun başına editleyin. başarılar inşallah
Teşekkür ederim hocam 0.5 modu nedir nasıl yapılıyor ? Acemiyim biraz

intercom değil ama bluetooth'lu yaka mikrofonu aldım onu kullanıcam değerli yorumlarınızla inşallah güzel videolar çıkarırım