Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanadaya giden bir çok kişi geri döndü şartları eskisi gibi iyi değil
Kanada da yaşadınız ve geri döndünüz sanırım. Rica etsem "eskisi gibi degil" söyleminizi biraz açar mısınız?