kaçak telefonlar hasarlı defolu olabilir.sadece vergiden kaçırılıyor diye düşünmeyin.1 sene birşey olmaz 2 sene patlayabilir.ben şahsen iphone alıyorsam o riski göze almazdım.tercih meselesi güvenen alabilir