Merhabalar herkese iyi forumlar dilerim.
Şimdi bazı konular görüyorum. Başlıkları dillendire dinlendire yazıyorlar İşte bu yöntem ile milyon kazanacaksınız? vs vs gibi
Bu E-book gibi şeyleri 100 TL gibi açık arttırmadan satıyorlar. (Bana saçma geliyor)
İnsan sormaz mı? o kadar zengin olunuyorsa satan neden kendi yapıp zengin olmuyorda gelip e-book satıyor?
Siz bu konu hakkında ne düşüyorsunuz. Merak ettiğimden sorayım dedim