Bir de şuna hiç dikkat edilmiyor hazır yeri gelmişken değinmiş olayım. Örneğin ben 8 yıllık üyeyim, 180 ticaret puanım var. Adam 3 yıllık üye 25 ticaret puanı var. Arkadaşlar, bu ticaret puanları bir referanstır ve boşuna yapılmıyor. 25 ticaret puanı olan adam ilk istiyor, en yüksek puana sahip olan adam da ilk veriyor. Sonra vay efendim d*landırıldım. Buna da hiç dikkat edilmiyor maalesef.