Çok haklısınız nhocam. Dün banda biri yazdı hocam 18+ ticari puanı var 1 negatif. Coin bozum yapacaktik. Dediği şey sen ilk coin olarak gönder sonra ben ödemeyi yaparım. Neymiş R10 belliymiş. Olsan nolur 8k olsa bende r10 belli olurum. Kurumsal+ olunca hereşe okeymi dememiz gerekiyor