sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılmıyorum. Zaten ticarete başlama kurallarını beklememek için premium alıyoruz.
Ticarete başlamak için illa kurumsal almana gerek yok burada sadece kurumsal üyeler için bahsedilmiş ve bence de haklı