Vaat edilen sözlerle , yapılan işlerin farklı olduğu yere dönüştürdüler güzel ülkemizi maalesef artık.. Hep yalan dolan..
Verilen ek zamlar ilk önce Resmi Gazete'de yayınlanacak ardından farklar ödenecek diye biliyorum hocam
Zaten bu ay eksik yatmayacak mıydı? Zam geldikten sonraki aradı farkı yatırdılar diye biliyorum. Gelecek ay tam maaş yansıtılır. Yani ben öyle okumuştum...
İyide güzel kardeşim %49 zam meclisden daha yeni geçti. Bekleyeceksiniz hemen yatmıyacak tabiki.
Hocam yatan paranın açıklamasında FARK yazmıyor mu? Annemin maaşı yatınca benim telefonumdaki uygulamaya mesaj geliyor. Orada Fark yazıyor. Maaş her zaman aldığınız günde mi yattı?
Hocam haber sitelerinde, "resmi gazetede yayınlandıktan sonra 1 hafta içerisinde farklar yatacak" şeklinde yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam.
Aradaki fark önümüzdeki aylarda ödenecek
Eksik yatanlara diğer maaşta veya ara ödemeyle tamamlanır merak etmeyin.
Farklar nasıl olsa ödenir.32 yıllık adamın emekli maaşı 10 bin tl.adam 42 yaşında 5bin günle emekli olan adamada 10bin maaş veriyor.bu ne ya...nerdesin ey adalet....
zam verilirken bile 1 ay sonra yatar maaşlara.ama eyt i bilmiyorum.oda öyle olması lazım.memur emekli sandığında farklar maaştan önce veriliyor bu arada.
son ana bıraktıkları için ayarlayamadılar. Muhtemelen 1 hafta 10 gün içinde ayarlama yaparlar.
Arkadaşlar karar bugün Resmi Gazete'de yayınlandı. Yayınlandıktan sonra 1 hafta içerisinde yatırılacak demişlerdi. Önümüzdeki hafta yatırılmış olur muhtemelen.