Sizden tahlik isteyecekler ama bu iş tahlille bitmiyor,

İç organlarınızın (böbrek, karaciğer, akciğer) emarını, röntgenini çektirip bir ur, iz, kis bir şey var mı diye kontrol etmelisiniz,
Beyin'de varsa o da ayrı tabi..

Bunu neden söylüyorum "kullanacağın şeyler" seninle birlikte hastalıklarını da büyütüyor,
yarın böbrek yetmezliği v.b sorunlarla karşılaşmamak adına bence uzak durmanız gerek.

Ben doğal yapıyorum en güzeli bence böyle,

Kullanmaman dileklerimle.