hyildan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açma kurallarına göre açarsanız daha anlaşılır olur şuan cihazı ne olduğu fiyatın ne olduğu ve nasıl satmayı planlıyorsunuz hiç anlaşılır değil.
Merhaba, kiralık sunucu kategorisi altında açmaktayım bu kategoride konu açma şablonu bulunmamaktadır, hizmetimiz ilk aya özel 2500TL+ KDVdir devam eden aylarda 3000+Kdv eğer 3 aylık ödeme yaparsanız 8000+Kdvdir Aslında gayet anlaşılabilir öneriniz için teşekkür ederiz.