erogluemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yazdığımı okumadınız galiba ilk o engellediği için adamın profiline giremiyorum. yoksa öyle olduğunu biliyorum
Kişinin profiline girdiğiniz de görselde ki gibi link oluşacak en sonda ki rakamlar kişinin ID'sidir.



Bu linkin sonuna engellemek istediğiniz kişinin ID'sini yazdığınız da kişiyi engelli listesine eklemiş olacaksınız.
https://www.r10.net/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=