Konu
R10 ailesi konuya
02-02-2024, 15:12:37
#12
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
berathizms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1961₺ alim
Anlamadım. 1961 TL lik kısmını mı alayım diyorsun 1961 TL ye mi alıyım diyorsun.