MONSAVLE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maşallah uyuduğunuzu görmedim ne zaman baksam onlinesınız, moderatörlük yoruyor galiba bu kadar...
Gündüz üniversite yani derslerle, gece ise ticari işlerimle ilgileniyorum hocam. Bu sebeple uykuyu kısıyorum biraz. Bunun yanında tabii bilgisayar açık olduğu her an moderasyona da göz atıyorum sık görüyorsunuz