Sanki eskiden şimdiye kıyasla forum daha aktif ticaret yapıyordu bu saatlerde konu açtığın zaman kesinlikle alıcını da bulurdun satıcını da şimdi bi bakıyorum foruma f5 çekiyorum ilk 10 konu hala 0 cevap
1000 defa anlattık fakat anlamayanlar çıkabiliyor.
R10 ile alakalı bir durum yok.
Çünkü istatistiksel olarak R10 her zaman olduğundan daha aktif. Bu
Smilarweb gibi siteler üzerinden herkes tarafından takip edilebilir durumda.
Tek problem
EKONOMİ yani mevcut durum ile alakalı. Kısaca dışarıdaki sektörler düzeldiğinde burasıda daha güzel hale gelir.
Şu an R10'da dışarıya göre ticaret daha iyi durumda. Çünkü kullanıcılar ofis ya da dükkan maliyetleri olmadan burada ticaret yapabiliyorlar.
Biz itrade ve özel mesaj istatistiklerini sürekli takip ediyoruz. Ticaret mesajlardan daha çok özel mesajlar üzerinden ilerliyor.