Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 içerisinde ticaret yapanları doğrudan etkilediğini sanmıyorum.
Saygı duyarım ama ben görüşünüze katılmıyorum hocam. R10 içinde ticaretten etkilenmeyen Avrupalıdır maaşını döviz ile alıyordur. Geri kalan herkes kemer sıkmaya şükretmeye zorlandı.