sincapdoruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bulamazsanız hadronun alın derim 1500 civarı sanırım şuan v2 ler dokunmatik yüzey çalışıyor titreşim aktif dualsense ile birebir yapmış adamlar kalitesi bile çok üst düzey öneririm
Sony'den vazgeçmem teşekkür ederim. Hayırlı geceler