Biraz abartı var konuyu açan arkadaş fazla denk gelmiş demekki bi İstanbul olmayı bırakın Ankara veya İzmir dahi olamaz. Ancak azımsayamayızda belkide %8-10 luk kesim Gaziantep'te. Türkiye'nin en büyük şehirlerinden birisi olması bunun nedeni diyebiliriz kısaca. Göç veren bir şehir değil dolayısı ile insanı kendi şehrinde iş yapmaya çalışıyor. Bu kadar basit.