Bildiğiniz üzere enflasyon yükselmesine rağmen adsense reklam gelirleri aynı oranda artmıyor.

Fakat e ticaret siteleri ile Affiliate yapınca enflasyon ile ürünlerin fiyatı artınca belli yüzde de komisyon aldığımız için doğal olarak bizim satış başına kazancımızda artıyor.

Siz ne düşünüyorsunuz? Affiliate ile tecrübesi olan var mı?