bu platformun halen normal bir webmater forumundan fazla olduğunu ne zaman anlayacaksın. Belki Ticaret yapamamanın sebebi bu olabilir mi? bu kafa yapısı bu düşünce? kusura bakmayın 4,5 aya kapatırsınız bu şekilde olmaz. Burda herkes herşeyi bilmez ama bile adamlarda nadirdir. O yüzden taktik ve iş için öneriler alacağınıza ettiğiniz kelimelere bakın. Belirttim ama yine belirteyim bu kafa yapısı ile satış yapamazsınız.
Problem eleştiri değil dozunda eleştiri. Bir raddeden sonra eleştiri formundan çıkıyor. Adam bilgisayar başından kalkmamış ömründe böyle site mi olur diyor. Street wear sitelerinin hepsi artık bu şekilde 2005'de kalmışlar ki bunlara bile bir şey demedim çünkü soranda kabahat