Sizin kadar boş konuşan insanlar görmedim

dozuyla yorum yapan kimseye sesimi çıkarmadım ki adamlar haklı zaten fazla sherlock filmleri izlemeyin dışarıda her haltı yiyip burada adam oluyorsunuz galiba
bu platformun halen normal bir webmater forumundan fazla olduğunu ne zaman anlayacaksın. Belki Ticaret yapamamanın sebebi bu olabilir mi? bu kafa yapısı bu düşünce? kusura bakmayın 4,5 aya kapatırsınız bu şekilde olmaz. Burda herkes herşeyi bilmez ama bile adamlarda nadirdir. O yüzden taktik ve iş için öneriler alacağınıza ettiğiniz kelimelere bakın. Belirttim ama yine belirteyim bu kafa yapısı ile satış yapamazsınız.