arkadaş aklımızla dalga geçiyor, eleştiri gelince yorum yapanı aşağılamaya çalışıyor. Neyseki foyasını çıkardık
Sizin kadar boş konuşan insanlar görmedim

dozuyla yorum yapan kimseye sesimi çıkarmadım ki adamlar haklı zaten fazla sherlock filmleri izlemeyin dışarıda her haltı yiyip burada adam oluyorsunuz galiba