Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mercek gibi yakalamışsın birde şunu ekliyeyim 750 Lİraya t-shirt mi olur? üstelik bilinmedik? Fiyatlarınız çok pahalı yüksek, ve web siteniz çok amatör. Mobilde güzel ama masaüstü kötü. Eleştiriler sizi geliştirir, eleştiriyi kaldıramıyorsanız konu açmayacaksınız. Bu şekilde ne olduğu belirsiz bir markaya kimse para vermez. Önce marka değeri yapın.
arkadaş aklımızla dalga geçiyor, eleştiri gelince yorum yapanı aşağılamaya çalışıyor. Neyseki foyasını çıkardık