MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yalan söylemek yakışıyor mu?



" 1 kere bile satış yapamadık kafayı yicem."


Siteniz için yorum yaptığımda resimdeki gibi yazmıştınız.
mercek gibi yakalamışsın birde şunu ekliyeyim 750 Lİraya t-shirt mi olur? üstelik bilinmedik? Fiyatlarınız çok pahalı yüksek, ve web siteniz çok amatör. Mobilde güzel ama masaüstü kötü. Eleştiriler sizi geliştirir, eleştiriyi kaldıramıyorsanız konu açmayacaksınız. Bu şekilde ne olduğu belirsiz bir markaya kimse para vermez. Önce marka değeri yapın.