TaRRuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fazla sevgi ve evde beslemek kişiliğine uygun değil hocam o köpeğin. Genelde ya kavga için yada çobanlık yapması için kullanıyorlar bu yüzden sanırım.

rottweiler baktınız mı? Evde yaşamaya daha uygun
Hocam kangal çok farklı bir cins. Traktörun arkasindan benimle 5 km geldi. Bin diyorum binmiyor. Ama sevmeye gelmiyor hemen kaçıyor. Benim büyük kızımı görünce sevecek diye ortadan kayboluyor. O yüzden evde beslenek bir cins değil.