Kangalim var şuan. Tam bir boddyguard. Evin bahçesinde kuş ucurtmuyor ama ev içinde psikolojik sorunlar yaşıyor. Benim köydeki evin sahibi olur kendisi.
Fazla sevgi ve evde beslemek kişiliğine uygun değil hocam o köpeğin. Genelde ya kavga için yada çobanlık yapması için kullanıyorlar bu yüzden sanırım.
rottweiler baktınız mı? Evde yaşamaya daha uygun