Hocam hakkını helal et işteyim yazıp ise dönüyorum yarım yamalak oluyor şöyle detay vereyim şimdi adam site yazılımı yapıyor veya Mobil uyumlu bir site falan örnek 10k yazılıma veriyor uygulama falan 10k reklam veriyor sonra yatırımcılar geliyor adam 2-3 ay sonra bakıyor 300-500 milyar yatırımcı olmuş tüm parayı alıp gidiyor almazsa kazanma olasılığı yok mu yane
Sen sanırım ponzi sistemlerden bahsediyorsun, şu kadar yatır aylık kar payı al fln hesabı. Üzülürsün ama cezaları çok büyük gözünün yaşına bakmazlar, senin dediğin gibi olsa herkes 10k verip 500k toplasın o zaman

Sorduğun soruya gelince kazanma olasılığı tabi ki var zaten bu işin çıkış noktası o. Eskiden insanlar güvendiği toptancılara, kuyumculara vs. al sat yapanlara parasını verir onlarda parayı işletip aylık kar payı verirdi. Burada parayı işleten kişi kredi kullanmadan nakit ihtiyacını giderir, diğerleride parasını işletmiş olurdu. Ama parayı işletebileceğin bir şey olması lazım yoksa sistem kendi kendini döndürmez, sürekli birinden gelen parayı diğerine ödemen gerekir.