Mevcut yazılımla artık yürümüyorsa tamam diyeceğim ama zaten desteği yok mu? Geliştirilmiyor mu? Hiçbir destek yoksa o zaman yapacak bir şey yok fakat yine de iyice düşünün derim. Geçişte bir sürü masraf yapacaksınız. Bunun yanında onca emek ve zaman harcamak da var. Negatif açıdan sitenin düşüşe geçme riskini de unutmamak lazım. Her şeyi hesaplayıp ona göre hareket etmekte fayda var. Bu arada kaç tane yazı var?