CanRuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hmm, anladım yorumunuz için teşekkür ederim.
Yukarıda da belirttiğim gibi 1 lira bile olsa haklı konumda olan herkes tabii ki hakkını arayacak ve polisler de zaten işlerini yapıyor kimseye sitem suç bulma amacıyla konu açmadım, sadece olayı dinleyince çok garip geldi.
hayır ben size demedim bir kaç kişi vardı onlar için