RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla o panelde ne sorun biter ne bug biter. Yazilimci ucretsiz diye onermistir. Ucretli panellere gore geriden geleceksiniz. Kullandikca ne demek istedigimi anlarsiniz
düşük bütçeyle yapmaya çalışıyorum işleri denemek istedim aslında 1 ay sonra yükseltirim gerek olursa 1aylık 650ye falan geldi cpanellerde 1200 1300e mi ne geliyodu