Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ee ne oldu şimdi yani?
komik : ) eleştirimi eleştirdiğiniz için söyledim yoksa ne olacak hocam inşallah artar, ben orada iyi niyetle sizin için yorum yapmıstım başta