Multihesap açtıysanız zaten direk ban sebebi yani daha önce banlanıp birdaha açtıysanız.Uygulamaya bakmazlar.
Hesabı forumdan aldım VPS ile kullanıyordum, sadece şunu merak ediyorum eğer uygulamadan kaynaklı değilse reskin yapıp yeniden şansımı deneyeceğim. Eğer sebep uygulama ise hiç boşa uğraşmaya gerek yok.