neden kendiniz hesap oluşturup satın almıyorsunuz ki?
önceki konumda da belirttim 1 yıldır düzenli itemsatış ilanı aldırıyorum herhangi bir illegal durum yok
numaram başka hesapta kullanılıyor ve o hesaba erişemiyorum mail attım destek attım dönüş yapmıyorlar.
kendi hesabınız ile alın siz hesabı riske almıyorsanız kimse almaz diye düşünüyorum
https://www.r10.net/oyun-dunyasi/395...dirilacak.html https://www.r10.net/oyun-dunyasi/395...-mi-40-tl.html https://www.r10.net/oyun-dunyasi/389...dirilacak.html https://www.r10.net/oyun-dunyasi/396...-808378-a.html
bir sürü konum var bu alacağım şey uğraştırdığı için hesaba girmem gerekiyor