onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar çözümü paylaşıyorum;

Öncelikle iPhone’unuzda ayarlar kısmına girin. Daha sonrasında mail uygulamasını seçin. En üstten 2.sırada bildirimler var buna tıklayarak, bildirimleri özelleştir seçeneğini seçin. Hesaplar kısmındaki uyarılar ve işaretler seçenekleri aktif halde olacak. Bunları aktif ettikten sonra bir geri gelip anımsat seçeneğini seçin buradaki uyarılar ve işaretler seçeneğinide aktif edin mail alabileceksiniz.
Yıllar sonra mail bildirimi aldım.