Adblue egzoz emisyonu düşürmek için kullanılıyor sanırım.
Dizel için yapılmış herhalde ama nete yazdığımda benzinli araçlarda artık kullanıyor yazmışlar.

Bende benzinli araç var 2009 model ama hiç görmedim adblue vs yazısı