Binada 55 daireye yöneticilik yapıyorum ne lanet şeymiş iki yel saçım vardı o da gitti. Foruma mod olmak bu gibi şeyler size basit gelebilir ancak 6 aydır kimse aday olmadığı için yöneticilik ten kurtulamadım