Hocam bende çakma veya merdiven altı ürün tercih etmem. Şirketi araştırdım bulduklarım şu şekilde .
Smiley, 1997 yılında kurulan Smiley Teeth, Inc. bünyesindeki diş beyazlatma ürünleri markasıdır.
Beyazlatma ürünleri doğal bir formül içerir.
Smiley Teeth, Inc. Amerika merkezlidir ve bünyesinde üretilen beyazlatıcı jel Amerikada formüle edilmiş ve üretilmiştir.
Ki colgate veya sensodin olsam neden böyle bir şey üretiyim ki . Diş macunlarını kim nasıl satar yoksa

Ürün ithalmiş bu arada şimdi kutuya tekrar bakınca fark ettim.
Eski bir firma olması %100 iyi bir ürün üretiyor algısı oluşmasın. Kısa vadede ciddi sonuç veren ürünler her zaman risklidir benim için.