Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
''Özellikle Türk halkında bulunan bir şeyin ucuzunu bulma kısmına'' hem katılıyorum hemde katılmıyorum çünkü Türkiye ekonomisinde buna mecbursun ama bende şunu eklemek istiyorum, gerçekten yaptığı işi hakkıyla yapan çok az insan var belki %20'lik kısım abartı gelebilir ancak maalesef benim gördüğüm bu şekilde,

Madem logodan örnek verdik, 1.200 TL'ye yaptırdığım logonun 400 TL'ye yaptırdığımdan kötü olmaması gerekir normalde değil mi? Ancak kötü

Detay vermeyeceğim çok uzayıp gitmesin, 2 ay önce mobilyacılara gidip bir ürün yaptırmak istedim 90.000 TL-150.000 TL arası fiyat aldım, çok fazla araştırdım ve bir mobilyacı buldum herşey dahil aynı istediğim gibi ürünü 58.000 TL'ye yaptırdım. Ürünü 20 günde yapıp teslim etti. Beni çok memnun etti, müşteri olarak 2 kişi daha götürdüm.

Ben genellikle fiyata değil yapılan işe bakarım, karşıdaki kişi beni memnun ediyorsa beni kazanmıştır, tabi ki işçilik kadar fiyatta önemli
Katılıyorum. Dijitalde bunun teyidini referanslarla ve portfolyolarla alabiliyoruz ama fiziksel sektörlerde bayağı sıkıntı mevcut.