Tamam da mesela yerel fiyatlandırma denen bir şey var. Koca koca firmalar acıyor, 60 dolara sattığı ürünleri fakir bunlar nasıl olsa alamazlar ucuz yapalımda alsınlar diyerek 20 dolara satıyor. Bazen Türkiye'de bir fiyat veriyorlar dudakların uçukluyor. Emeğin kadar olanı al orada sorun yok, nasıl olsa yaptırmaya muhtaçlar diyerek abartı fiyat çekiyorlar.
Eğer kaliteli yapıyorsa fiyatı uçurması da hakkıdır hocam.