Web sitemi zamanında vergi işlerinden dolayı devretmiştim. Memur olduğum için şirken açamıyordum malûm. Şimdi araştırdım %15 kesinti ile şirket açmadan ödeme alınıyor sanırım. Peki, memuriyette durum ne acaba? Hem bu konuda hem de %15 konusunda web işlerinden bir süre uzak kalmış bu kardeşinize bilgi vermeniz mümkün mü?
(Araştırdıklarım hep bu kanun öncesi konular.. O yüzden çok bir sağlam bilgiye ulaşamadım.)
@MaliMevzuat;
@benimmuhasebecim; bu konuda size yardımcı olabilir belki.