15-20k günlük ziyaretçi alan ve ücretsiz, özgün eğitim kaynakları yayımladığım web sitemi zamanında vergi işlerinden dolayı devretmiştim. Memur olduğum için şirket açamıyordum malûm. Şimdi araştırdım %15 kesinti ile şirket açmadan ödeme alınıyor sanırım. Peki, memuriyette durum ne acaba? Hem bu konuda hem de %15 konusunda web işlerinden bir süre uzak kalmış bu kardeşinize bilgi vermeniz mümkün mü?

(Araştırdıklarım hep bu kanun öncesi konular.. O yüzden sağlam bir bilgiye ulaşamadım.)