SaatciAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl unutulduğunu araştırmıştı youtube de bi vatandaş


https://youtu.be/oCmrTajP1i4?si=1lIvBVXxcq9d-Px5
Kesinlikle Charmquel'e katılıyorum, o kadar doğru bir şekilde anlatmış ki.
Ancak Sanalika'da Perfectionisme diye bir moderatör vardı, oyuncularla adeta iç içeydi. Sonra birtakım olaylar yaşandı ve Oyun Stüdyosu'ndan ayrılmak zorunda kaldı. Sonra 2015'de bir altyapı değişikliği olmuş işte orada patlak vermiş oyun. Yani tamamen Oyun Stüdyosu'nun oyunu batırması diyebiliriz. Keşke eski günlerine geri dönse.

Sanalika destek forumu geç dönüyor
Birçok Discord grubundaki çocukları burada gördüm, gruplaşmışlar affedersiniz ama Atatürk'e, Allah'a vs küfrediyorlar. (Sanalika süvari diye bir meslek kurmuşlar yani tüm işi bunlara bırakmışlar. Tabii bunlarda ayrı entrikalarda Instagram'da post paylaşıyorlar)

Tanıtım videosu yönetmenlerden
Duyurular gazetecilerden
Müzikler müzisyenlerden
Güvenlikte süvarilerden

soruluyor...

Yani adamlar tamamen oyunu oyunculara bırakmış.