kasimt07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefon tek sim ise eğer 2 imei nerden çıktı diye sorguladıklarında sorun yaşarsınız. Ama e-sim fiziki sim imei numaraları nasıl oluyor inan bilmiyorum.
Kayıt yerinde birine 1. Cihazın fiziksel sim imei yazar. Birine de 2. Cihazın e sim imei yazar. Böyle olursa sorun olmaz bence