Ürün arıyorum taktiği çok güzeldi. Beni de öyle kandırmışlardı.
Adamın birisi diyelim ki dolunay arıyor. 12m'den arıyor.
Birisi de dolunay satıyor. 10m'den satıyor.

Ben satan kişiden dolunayı alıp, almak isteyen kişiye götürmüştüm.
Meğersem pahalıdan satıyormuş. Milleti tongaya getiriyorlarmış. O kişilerde bana pm atıp benimle dalga geçmişlerdi.
Belki bir kaç m kazanırım diye 10m'den olmuştum